22 lokakuuta 2006

Ajatuksia eilisillalta


Olin bussin / metron coolein tyyppi. Hiukset, takki, musiikki jota kuuntelin, kaikki. Coolimpaa kuin muilla siellä.

Kofeiini auttaa siihen, että on omasta mielestään cool. Kofeiini on parempi kuin alkoholi.

Yritin aiemmin tänä vuonna perustaa uutta bändiä, mutta suurin ongelma oli ehkä se, että tarpeeksi coolia laulajaa ei löytynyt mistään. Nyt tajusin, että olisin itse tarpeeksi cool laulaja. Jos vain osaisin laulaa.

Don Johnson Big Bandillä ei ole hajuakaan rock-keikan dynamiikasta. (Eikä tarpeeksi montaa hyvää biisiä.)

En olekaan rakastunut / ihastunut. Viime aikoina olin taas alkanut ajatella, että minun ja erään tytön välillä olisi ehkä jotain, mutta tällä viikolla ja etenkin eilisiltana ei ollut yhtikäs mitään. Mikä on tavallaan helpotus. Nyt alkaa perioditauko, enkä näe häntä yli viikkoon (en edes sattumalta: hän ei ole edes Suomessa), joten saan olla asian ajattelemiselta täysin rauhassa.

Kentin Hagnest Hillistä pitäisi ehkä hankkia se ruotsinkielinen versio.

Kun ei ole juhlissa humalassa, ei tule sellainen haikea olo kotiin lähtiessä ja kaikkia hyvästellessä. Eikä selitä tunteellisesti siitä, miten surullista on kun "Rory Gilmorea" ei oikeasti olekaan olemassa. Eikä tee mieli hodaria.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen aika varma, että Rory on olemassa. Muuta en suostu uskomaan. Tosin, eihän sekään niitä helpoimpia ihmisiä taida olla.

Elämä on lohdutonta paskaa...

Tankearkivet kirjoitti...

rory.. huh.. saan päänsärkyä jo gilmore girliä katsoessa. huh..
mutta pete, kuka tämä tyttö on??

Pete P. kirjoitti...

Päänsärkyä? Miksi? Puhuuko ne liian nopeasti? ;-)

Onko sulla muuten lomaa nyt alkava viikko? Meillä on. :-) Miksi et enää puhu Mesessä? Taitaa olla kova kiire, niin...

Tankearkivet kirjoitti...

kuules mun mese ei toimi.. mut oon aina skypessä.. joten sieltä mut löytää.. juu aivan liian nopeesti puhuvat.
ei kyl oo mitään lomaa.. olin tän viikonlopun oslossa.. kattomassa Jr Ewinging viimestä keikkaa.. interesting. Janin kanssa vietettiin ihana viikonloppu. kuules.. miten saan kuvan bloggiin, se joka on mun profiilissa.. auta.

Pete P. kirjoitti...

Miten ei Mese toimi? Ei se voi olla mitenkään rikki...

Oslo-viikonloppu kuulostaa hauskalta, erittäin siidee! :-) Kuka on Jr. Ewing? Eiks jossain Dallas-ohjelmassa tai jossain ollut sellainen? Ei kai se keikkaile? Onks tää taas joku bändi mistä mä en taas ole kuullut?

Siis mikä kuva missä profiilissa? Ainakin... kannattaa uploadata se kuva vaikka imageshack.us:iin, ja sieltä saa sitten linkin ja sit vaan laitat sen linkin sun blogiin tai jotain. Tai jotain. Kyl sä tiiät, hyvinkin. :-)

Anonyymi kirjoitti...

En ehkä muistutua Rorya. Mutta jos biologinen kelloni joskus alkaa tikittää (tuskin ihan kohta) ja (kuten todennäköisetä) olen edelleen sinkku, voit vapaasti ihastua minuun! Ainakin meidän perheessämme kuunneltaisiin hyvää musiikkia!
-S

Pete P. kirjoitti...

Kuva ois kiva. ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Elämää itseään lohduttomampi asia tässä maailmassa taitaa olla vain se, että Rory ja Lorelai eivät ole olemassa.

Mutta usein kuvitelma voittaa todellisuuden, ja suloinen eskapismi on täydellisimmillään juuri kun lasipiikki koskettaa niskaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...