01 kesäkuuta 2007

Ei toteudu

Olin siis eilen työskentelemässä myymälävartijana eräässä saksalaisomisteisessa ruokakaupassa metroradan varrella, ja tänään saman ketjun kaupassa junaradan varrella. Työtä hakiessani olin korostanut vartiointifirmalle, että en halua tehdä myymälävartijan töitä, vaan vastaanottovirkailijan töitä toisten yritysten auloissa. Kuitenkin minut laitettiin nyt kahdeksi päiväksi "oppimaan vartijan töitä" ruokakauppaan. Ärsyttävää ajantuhlausta, hermoja raastavan tylsää hommaa.

Jaksoin nämä päivät ainoastaan sen ansiosta, että minulla oli vielä tänään haastattelu osapäiväisiin toimistohommiin, mikä olisi ollut minulle aivan täydellinen kesätyöpaikka. Mielestäni haastattelu meni oikein hyvin, mutta en silti tullut valituksi.

Unelmien kesä ei siis toteudu tänäkään kesänä. Mutta takaisin kaupan vartijaksi en kyllä mene! Minulle luvattiin, että maanantaina pääsen vastaanottoharjoitteluun Töölöön. Mutta kuulin, että niissä hommissa saattaa joutua tekemään 10-tuntisia päiviä.

Nyt ei näytä oikein hyvältä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

oh neee

terkkuja, ninni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...