11 joulukuuta 2006

Oho


Teinpäs äsken jotain outoa. Käytin n. 45 minuuttia oveni koristelemiseen joulukoristeilla. Naapureilla oli jo pari viikkoa sitten ihan kivat ovikoristeet, ja sanoin joillekin ihan vitsillä että tuosta täytyy panna paremmaksi...

Tänään sitten hain Sokokselta mauttomimmat joulukoristeet mitä löysin (kultaisia ja hopeisia oksia, vaaleanpunaisia helmiä, jonkin ihmeellisen ja todella blingin riipustettavan jutun) ja teippasin / tarrasin ne kaikki kiinni oveen. Siinä meni tosiaan tajuttoman pitkään ja se tuntui erittäin typerältä. Lopputulos on kyllä mahtavan älyttömän näköinen.

Mutta pitääkö hölmöjen juttujen eteen nähdä näin paljon vaivaa? Näköjään.

Muuta: Olen todella onnekas siinä, että satun tuntemaan niin loistavia, kivoja ja nerokkaita ihmisiä. Kiitokset kaikille, joiden kanssa olen ollut tekemisissä viimeisten 48 tunnin aikana!

Top-listan ykkössija huomenna.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jeah. Mun on pakko tulla toteamaan nuo koristeet, kunhan kerkeän (nyyh). Totesin juuri, etten todennäköisesti ehdi opiskella vuonna 2007, mutta eipä sillä kai juuri väliä. Ja siitä ihmisten viisaudesta - et varmaankaan tarkoittanut minua. Olen nimittäin näin (todella) lähellä ryhtyä Kannun periodibilevastaavaksi. Eikös kuulostakin järkevältä ja palkitsevalta?

Pete P. kirjoitti...

Hahaha
Jalat maassa, nyt! Älä antaudu ihan kaikille houkutuksille. Kai periodibilevastaavakin saa jotain olalletaputuksia ja ilmaisia drinkkejä, mutta kannattaa harkita, onko se sen arvoista. ;-)

Itse olen muuten Hanskan kanssa todella samaa mieltä siitä, että Periodibileiden konseptia voisi vähän harkita uudestaan. Nyt se on vaan keikka, joka ei edes kiinnosta kaikkia.

Ihan hauskaa tosin oli viimeksi, ei siinä mitään.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...