22 joulukuuta 2006

Treffit


Olin eilen treffeillä itseni kanssa. Kävimme ensin Eatzissä syömässä sushia. Se olikin lempiruokaani, joten tein oikein hyvän valinnan viedessäni minut sinne. Vihreä tee oli huipputasoista ja sushi-liukuhihna on yhä mahtava.

Sitten menimme elokuviin. Uusi James Bond oli mielestäni erinomainen ja myös minä tuntui pitävän siitä. Paras Bond ikinä, siitä olimme yhtä mieltä.

Elokuvan jälkeen menimme minun luokseni ja vietimme vähän romanttista aikaa aivan yksistään. (Totta puhuen olin itse jo hieman väsynyt, mutta en kehdannut kertoa itselleni.)

Mielestäni treffit olivat oikein onnistuneet ja luulen että myös minä on samaa mieltä. Ehkä tästä kehkeytyy vielä jotain.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Päättykö treffisi kuumaan seksiin itsesi kanssa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...