31 maaliskuuta 2007

Tänäisiä mietteitä



[1] Viikon työputki on nyt ohi. Selkä on kipeä, jalat ovat kipeät ja sormiin sattuu. Lisäksi on nälkä, jano ja väsymys. Mutta ihan tyytyväinen fiilis, kaikki meni ihan kivasti.

[2] Tosin "ihan kivasti" ei vain ole tarpeeksi hyvä. Tavallaan oli aika tylsää. Olen jo vähän kypsynyt tämän tyylisiin töihin, mutta muutakaan ei oikein ole nuorelle ja (toistaiseksi) kouluttamattomalle ihmiselle tarjolla. (Tosin haluan kyllä korostaa, että tällä kertaa myyntihommat olivat ihan OK, koska tuotteet olivat sellaisia joista pidin jossain määrin itsekin ja muutenkin olosuhteet olivat oikein mainiosti järjestetyt.)

[3] Faktahan on, että asiakas on aina oikeassa. Mutta se on tylsää. Nimittäin asiakas on joskus (harvoin, onneksi) todella kärkäs tai leveänaamainen tai nenäkarvakas tai haiseva tai painostava tai nöyryyttävä tai pelottava tai hidas tai mumiseva tai kaikkia näitä yhtä aikaa. Silloin asiakas ei ole oikeassa, vaan minä olen oikeassa. ;-)

[4] Haluaisin kesäksi mieluummin toimistotöihin.

[5] Ja vielä joskus haluaisin tehdä sellaisia töitä, joissa ei käytetä työasua. Se on minimivaatimus. (Ei millään pahalla.)

[6] Ei liittyen edellisiin: miten tunnetaan joku sitä kautta että "on dokailtu sen kanssa"? Tai miksi sen pitäisi kuulostaa jotenkin siistiltä kun sanoo että "Ai, joo, mä tunnen sen. Mä oon dokaillut sen kanssa joskus"? Kuka ylipäätään sanoo näin? Itse en tunne ketään sitä kautta että olisin dokaillut jonkun kanssa.

[7] Pasila oli äsken taas kerran omaa tasoaan, eli paras. Kyösti Pöysti on niin tinkimätön tyyppi! "Jos maailmassa on yksi porukka, jota mä en siedä, se on maailmanparantajat. Ja natsit. Maailmanparantajat ja natsit. Ja toi jätkä tossa."

[8] Tästä voi ladata hyvän kappaleen, Oasis - Whatever [lähdeblogi]. Nyt lähden elokuviin viimeiseen näytökseen katsomaan ihan mitä tahansa, (lähes) kaikki roska kelpaa.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...