20 heinäkuuta 2007

Attençion Laura!


Huomio: tiedoksi Lauralle! Kommentoit tätä blogia joskus maaliskuussa, mutta oletko yhä olemassa? Toivottavasti; nimittäin Panu soitti eilen ja kertoi järjestävänsä luokkakokousta Nooran kanssa (tai siis koko luokan, ei pelkästään Nooran... no, ymmärsit varmaan). Yritin lähettää sulle sähköpostia, mutta osoite ei toiminut.


Eli luokkakokous ei ole 07.08.07, vaan joskus myöhemmin syyskuussa. Panu kertoi, että oli saanut kiinni ainakin puolet ihmisistä ja kyseli tiesinkö mä kenestäkään mitään. Mainitsin että olin kuullut Laurasta joskus aiemmin tänä vuonna. Panu ei ollut löytänyt susta mitään jälkeä. Jos sulla on joku toimiva sähköpostiosoite tms. niin voisitko kertoa? Panu lähettää varmaan jotain kutsuja lähiaikoina.

(Mukavaa, että jotkut jaksaa järjestää!)

Kuulemiin!


Niille, joita asia ei koskenut; ladatkaa vaikka seuraava MP3 ja kuunnelkaa sitä jonain harmaana iltana:

The Verve - So Sister [lähde]

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olemassa tietääkseni olen, nyt kokouksen tultua esille (Noora laittoi tekstarin) vasta muistin tänkin blogisi, mutta en ilmeisesti kovin pahasti myöhässä.
Toi syyskuu on ehkä hieman arveluttava ajankohta mulle, kun olen todennäköisesti lähdössä suht pitkäksi aikaa ulkomaahan jossain niillä main.
Olisin siis miittiin tulossa kyllä, jos vaan sattuu sellaseen aikaan ettei välimatka muodostu ihan kohtuuttomaksi, esim. käsitä Pohjanmerta ja tälleen.
Osoitteen lhhein@utu.fi pitäisi toimia vielä ainakin jonkin aikaa.

- L

Pete P. kirjoitti...

Jep, hyvä että löydyit! :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...