14 marraskuuta 2006

The Good, The Bad and The Queen: Herculean



Olen maininnut tästä ennenkin, mutta vasta nyt olen todella päättänyt, mitä mieltä olen.

Eli Damon Albarnin uuden yhtyeen The Good,The Bad and The Queen ensimmäinen single Herculean on... loistava!

Damonilla on yhä vakuuttava taito luoda hienoja melodioita ja tässä kappaleessa myös melankolisuutta korostava tuotanto on osunut juuri nappiin. Tämä on 2000-luvun popmusiikkia.

Lataa Herculean mp3 tästä. [lähdeblogi]

(Pitää vielä vähän itse nostaa kissan häntää: Tässä blogissani viimeisimmän viikon aikana ladattavaksi osoitettu musiikki on kokonaisuudessaan loisteliasta. Viime viikon U2-biisistä alkaen kaikki on 100%-sen parasta. Kannattaa ottaa vaari ja downloata kaikki. :-))

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Täytyy kehua blogiasi. Mukavan tinkimätön ja cool linja. Ja hyvän käyttäjäkuvan olet vaihtanut!

Tulevia, loistavia kirjoituksia odotellessa...

Anonyymi kirjoitti...

Mä olin vähän pettynyt siihen sinkkubiisiin. Kun ideatasolla bändi kuulosti niin loistavalta. Mutta sinkkubiisi onkin vain sinkkubiisi. Kuulin kappaleita bändin BBC-sessioista. Odotettavissa on paaaaljon sinkkua parempia kappaleita! Eli älä käytä liikaa ylisanoja sinkun kohdalla! -S

Pete P. kirjoitti...

Paljon kiitoksia, Simon! :-) Lämmittää mieltä lukea tuollaista. Kiitos.

S: Itsekin olin aluksi jokseenkin epäileväinen Herculeania kohtaan, mutta se vain paranee joka kuuntelulla. Lupaa siis hyvää levyllä. Muista biiseistä olen kuullut akustisen version Northern Whalesta. Sekin vaikutti ensin vähän vaisulta, mutta saa nähdä - luultavasti sille käy samoin eli se paranee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...